sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Rustic

Astazi a fost una dintre zilele mele creative. Am cusut o geanta ce urmeaza a fi facuta cadou.




Am avut o asistenta extrem de atenta. A urmarit fiecare papiota ramasa nesupravegheata. Materialele folosite de mine au fost un culcus extrem de bun pentru ea (pentru scurt timp).







Acestea sunt materialele folosite. De la bunica mea am primit cadou o bucata de stofa folosita la confectionatul traistelor. O aveam de vreo 10 ani prin dulapul meu de materiale. Intr-un magazin am gasit un cupon de material ce pare mai pretios si mi s-a parut potrivit pentru a-l folosi ca si captuseala pentru geanta. Astfel, aceasta domoleste stilul rustic al gentii. 
Ca si manaer am folosit un snur din bumbac mai gros. Ca si accesorii am adaugat niste dantela pe marginea gentii. Din bucata de dantela ramasa am confectionat un mic trandafir.



Ce a iesit vedeti mai jos. :)






Niciun comentariu: